2013. április 7., vasárnap

Bocsi Bea és Beri Róbert előadásában hallhattuk a verseket.
Kedves Blogolvasók!

Csodálatos napot hagyok magam mögött.
Délután részt vettem az 5. Éden Versklub verspályázattal kapcsolatos műsorán, magam is pályáztam az alábbi versemmel. A  felolvasást pont az én művemmel kezdték, így felvételt nem csupán képet tudtam készíteni. A pályázaton döntőbe jutott alkotások meghallgatása után, a jelenlévők is felolvashatták verseiket. 

Nagyon örültem, mert épp velem szemben ült Juhász Magda költő, meseíró. Akinek hallhattam egy művét személyesen az ő előadásában. Kellemes élménnyel lettem gazdagabb!
Remélem a következő pályázaton is sikerül majd a döntőbe jutni, és meghívást kapok a következő Éden Versklub rendezvényre.






Amíg el nem ég

Csak fényben élni…
nem akartam mást,
megtapasztalni a játék örömét,
anyámhoz bújva édes álmot látni,
szaladni a szivárvány lábáig,
futni úgy, hogy nem kell megállni,
fülledt napsugárban táncolni a széllel,
bátran küzdeni az ijesztő sötéttel,
mosollyal fogadni az ifjúság hajnalát,
énekelni édesen a vágy,
édes dallamát.

Csak fényben élni …
nem akartam mást,
izzott a testemben az élet,
gyermeki mivoltom széttépte a lényem,
hajnal hasadtára felnőtt ember lettem,
szerettem, égtem, nyelvem, mint a kard,
sebezte édesen nyakad,
nem sírtál, élveztél,
éhező húsomba martál,
ahogyan vágytál,
szeretni!


Csak fényben élni …
nem akartam mást,
letűnt korunk lassan,
naplementét néztünk hangtalan,
egymás kezébe adtuk az életünk,
megmaradt  pislákoló lángját,
tudtuk együtt töltünk még,
néhány keserves órát,
amíg el nem megyünk,
s végleg porrá lesz,
örök szerelmünk!

Az 5. Éden Versklub képei





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése