2014. január 27., hétfő

Készülődés a Valentin napi rendezvényre

Kedves Blogolvasó!

Elkezdődött az év. Lendületesen indultam neki az irodalmi feladatoknak ebben az éveben is. Nem panaszkodom, mert máris annyi minden történt amiről lehet mesélni, és kell is.
Még csak január, de már keresem a pályázatokat, és el is indultam hirtelen három pályázaton is. Sőt meg is osztottam a pályázatfigyelő oldalamon őket, hogy azok akik figyelemmel kísérik az oldalamat indulhassanak rajtuk.
2014. január 24.-én tartottuk a versklubom idei első rendezvényét. A beszámolót ide kattintva lehet elolvasni.
Gőzerővel készülünk a Valentin napi rendezvényünkre aminek főszervezője vagyok, és amin az Ars Poetica Versklub minden tagja szerepelni fog a felolvasó est keretein belül. Pásztor Attilát felkértem, hogy legyen a könyvbemutatón  moderátor, a feladatnak nagyon örült, és vállalta. 


Időközben sikerült új otthont találnom a versklubnak, méghozzá a Budavári Művelődési házat. Számos levet címeztem hasonló intézménynek, azonban olyan magas terembérleti díjat kértek, hogy egyik sem felelt meg az elképzelésnek. Itt azonban úgy fest sikerült megállapodni olyan díjazásban, amit még elbír a versíró kassza. A következő találkozónkat már ott fogjuk megrendezni. http://www.bem6.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése