2013. március 7., csütörtök

Kedves Blogolvasó!

Szabadságon vagyok! Végre egy picit meg tudok állni, kicsit léböjtölök, futok, és ma rendbe tettem a pályázatfigyelő blogomat is. Feltettem új pályázatokat érdemes megnézni ide kattintva elérheted az oldalt. Jelenleg 19 aktív pályázat található a blogon.

Hétvégén volt megismerkedésünk 14. évfordulója. 2013.03.03.-án, érdekes dátum. Erre az alkalomra egy rövidke szösszenetet írtam neki, aki a múltam, a jelenem és a jövőm...

El nem múlt jelenem


Még ma is úgy várlak,
mint egykor,
Karjaidba  vágyom,
mikor hazaérsz,
Csókkal köszöntelek,
Felragyog a szemem,
Mert az est elkezdődik veled,
S ennél jobb semmi sem lehet…

Együtt álmodunk,
S ha rémes képek jönnek,
Megóvsz majd,
s alhatok újra,
Karjaidba bújva,
A közös múltba,
S a biztos jelenbe
együtt indulva…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése