2013. május 12., vasárnap

Versklub és Éden Művészeti Műhely

Kedves Blogolvasó!

Újabb irodalmi élmények értek az utóbbi napokban. 2013. május 10.-én részt vettem Érden a Szepessy Gyula Művelődési Központban az Irodalom kedvelők klubjának rendezvényén. többféle stílusú és témájú verset, és prózát hallhattam írók és költők előadásában. A rendezvényre Magyar András tárnoki költőtől kaptam a meghívást, aki sajnos nem tudott részt venni ez alkalommal.

2013. május 11.én újabb meghívást kaptam a 39. Éden Művészeti Műhely rendezvényére. Az eseményen egy újabb szabad verssel készültem. A hozzászólások és a vélemények ismét nagyon érdekesek voltak számomra, és igen tanulságosak. Egymás verseinek elemzése során többféle stílust felezhettünk fel, és különböző elemeket ismerhettünk fel.
A rendezvényt ismét közös ihletéssel fejeztük be, az én versem az elhangzott versek hatására íródott.

Műhelytől ihletve

Szívembe martak a szavak,
Sok fájó mély gondolat,
Érzések keltek életre közöttünk,
Lélekcseppek miket versekbe öntöttünk.

Leszakadt harangok, márciusi tél,
Tavasz köszöntés, mikor a bánat véget ér,
Vetkőzés, az álarc mögé látva,
Áldott szavak, közéleti propaganda.

Végül elmerülve írtuk szavainkat papírra vetve,
Szabadul a lélek, feloldást keresve.



39. Éden Művészeti Műhely képei






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése