2013. szeptember 18., szerda

Az én mesém című kötetben megjelent a mesém

Kedves Blogolvasó!

2013. szeptember 7.-én rendezték meg a 7. Országos Mesefesztivált, melynek keretén belül sor került Az én mesém 6. kötetének könyvbemutatójára. A kiadvány különlegessége számomra, hogy a mesepályázatra a kislányomról szóló történettel indultam A türelem bizalmat nyer címmel. A mesepályázattal egybekötött rajzpályázaton a kislányom is is indult, így a rajza a mesém illusztrációja lett.
A kötet bemutatóján együtt jelentünk meg. Remek zenés műsorral várták a közönséget, ami élmény volt a kicsik és a nagyok számára egyaránt. A rendezvény végén kézbe vehettük a könyvet, és ámultunk mennyi szép mese került bele kedves grafikákkal. Büszkén pózoltunk a mesekönyvvel a kezünkben a könyvben megjelent rajzok kiállításán.

Hazafele természetesen fel voltunk dobva, és hogy egy picit elcsendesüljenek bennünk az élmények a vonaton olvasgattunk a mesékből. Számomra azonnal szemet szúrt Eliza Beth, akinek a neve már ismerősen csengett, így az ő meséjét olvastuk fel először. Mosolyt csalt a kedves történet mindkettőnk arcára, és jó érzéssel töltött el, hogy "Az én mesém is benne van"!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Valéria!
    Remélem, hogy idén is mosolyogva olvasgatod majd a könyvet, amelyben a Te meséd is benne lesz!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Krisztina!
    Nagyon köszönöm! Mint ahogy azt is, hogy ellátogattál az oldalamra! Izgatottan várjuk az idei mesekönyvet!

    VálaszTörlés