2012. október 19., péntek


Köszöntelek Kedves Blogolvasó!  


             Kádár Valéria vagyok. 20-éve írok verseket, 11-évesen érzelmeim titkos kinyilatkoztatására használtam az írást. Kamaszkori szerelmek, vágyak, kudarcok könnyedebb megélésének eszközeként. 
2012.10.10.-én jelent meg első verses kötetem Ne nézz többé vissza címmel.





A könyv megjelenésével döntöttem el, hogy blogírásba kezdek. Remélem hamarosan beszámolhatok újabb megjelenésről. 
               Pár évvel ezelőtt új vonalat szerettem volna kipróbálni úgy, hogy megpróbálok elvonatkozni a saját világomtól ami eddigi fő témámként szolgált, és elrepülök a képzelet birodalmába prózai vonalon. Egy romantikus regényt kezdtem el írni, amit három nyár alatt fejeztem be. A "három nyár" kifejezést azért használom, mert valóban csak nyáron tudtam foglalkozni az írással. Az év többi szakaszában nem jutott időm erre a kedvelt szórakozásra. Így három év alatt született meg első kisregényem az Angel




A könyvben két kisregény található Holnap újra szebb nap virrad és Mi lett volna ha... címmel. 

A két történet kedv csinálója:

Angel a szeretett férfit akivel annyi hosszú magányos évet töltött búcsú nélkül hagyta el. Szívében tele büszkeséggel a fényűzésből elindult a bizonytalan jövő felé. Az állomás kietlen hűvös várótermében csak egyetlen mondat járt a fejében... Holnap újra szebb nap virrad...


Egyes teóriák, feltevések szerint bárhogy is alakítjuk életünk a sorsunk már meg van írva. Erre mondják azt is talán, hogy nincsenek véletlenek. Életünk során eljön az a pillanat, amikor elmerengünk utunkon. Mikor megkérdezzük önmagunktól, hogy bizonyos helyzetben jól döntöttünk-e. S ha másik utat választunk, ma is itt tartanánk? Amikor feltesszük a kérdést mi lett volna ha... 

Hamarosan nyomdába kerül, de addig is előrendelhető az alább található linken.
            Jelenleg pályázatokra írok könyvekbe publikálási lehetőségért. Bízom benne, hogy sikeres művekkel indulok, és hamarosan újabb megjelenésről számolhatok be.


Ne nézz többé vissza című verses kötetem az alábbi linkre kattintva rendelheted meg:

Angel című romantikus kisregényemet az alábbi linkre kattintva rendelheted meg (ennek az ára: 1000.-/db)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése