2012. október 31., szerda

Kedves Blogolvasóim!


 

2012.10.27.-10.28. Hétvégén több oldalra is felkerült a könyvem ajánlója. Leírhatatlan érzés volt, ahogy olvastam "a költő ajánlásával" ezen az oldalon három versem is olvasható.
Kislányom, Az út és a Várni című verseim.


http://www.konyvajanlo.eu/component/content/article/269.html

http://www.mairodalma.hu/vers.html

http://moly.hu/konyvek/kadar-valeria-ne-nezz-tobbe-vissza

2012.10.29."Az imént tudtam meg", hogy egy szeptemberi pályázatom sikeresen zárult. Karácsonyi mesém bekerült a Mikulás könyvébe. A könyv bemutatója november 9.-én lesz Nagykarácsonyban az országos Mikulás fesztivál hivatalos megnyitóján. A tiszteletpéldányt ott adják át a kiválasztott szerzőknek. Ez mesébe illő :)

2012.10.30."Másnap reggel": alig aludtam valamit, mert elkalandoztak a gondolataim. 
Hatalmas megtiszteltetésnek érzem, hogy benne lehetnek a gondolataim egy ünnepi mesekönyvbe, amit olvasva megalapozza majd a karácsonyi hangulatot.
Rajta vagyok a szervezésen, hogy milyen módon jutok oda... ebből tényleg nem kéne kimaradnom. Az első könyvbemutató, amin szerzőként vehetek részt.

2012.10.31. 
Remek érzés a biztatás, amit rokonoktól, "dalos társaktól", ismerősöktől kapok. Még attól is jön, akitől cinizmust vártam volna. Álmodom? Csípjen meg valaki!! :)
Már a regény könyvbemutatóját kezdtem el tervezni, ha minden úgy alakulna ahogy én szeretném ( befejezné a szerkesztő szerkesztést - aki Pro Literature-díjas és Az én hazám díjas író/költő egyébként - , és a nyomdában sem történne csúszás ) , akkor megrendezésre kerülhetne november végén vagy december elején. Ezt sürgősen meg kell "álmodnom", mert szorít az idő, ám ha csúszás van könyv nélkül nincs bemutató!
Szívesen fogadok helyszín ötleteket, csak okosan (szűkös a keret), már írtam a Tárnoki Könyvtárnak... meglátjuk, milyen választ kapok.

Szeretettel:
Kádár Valéria

1 megjegyzés: