2012. december 30., vasárnap

Kedves Blogolvasó!

Az év utolsó napjára terveztem egy összefoglalót, az idei sikerekről élményekről.
Év elején véghez vittem az egyik legnagyobb "projectet", lemondtam az egyik legnagyobb szenvedélyemről, a dohányzásról. Ehhez a mai napig kitűnően tartom magam.  ( Büszke vagyok magamra!!! )
Tavasszal elkezdtem kiadók után kutatni, több kiadónak is írtam. Ajánlatokat kértem, míg végül megtaláltam a verseim kiadására a United P.C. kiadót Ausztriában. A kiadóval nyáron aláírtam a szerződést, így ősszel megszületett az első verses kötetem Ne nézz többé vissza címmel. Nyáron ez hatalmas lökést adott. Megtáltosodva sikerült befejeznem a kisregényt aminek azonnal találtam kiadót, immáron kis hazánkban. Angel című regényem szintén ősszel jelent meg a Neo-Transzilvanista Irodalmi Páholy kiadásában.
Így már két önálló kiadvánnyal rendelkeztem, ám további sikerek sem kerültek el. Szerettem volna megmérettetni magam, így dolgoztam ... na jó élvezettel vetettem bele a pályamunkák rengetegébe. Az első pályázat A Mikulás Könyve című mesekönyvbe való bejutásért ment, miután megírtam felolvastam esti meseként, és mivel itthon nyert be is küldtem. Az önzetlen kisfiú című mesém így került a könyvbe.
A következő nyertes pályamunkám Szerető szívek erotikus antológiába került be A zongora érzéki dallamán címmel. A könyvet az E-book Könyvház és Kiadó adta ki.
A Holnap Magazin pályázatának köszönhetően újabb publikálásra kaptam lehetőséget. Tizenhat oldalon egy oldalnyi fényképes bemutatkozással. A kiadvány tizenhét versem tartalmazza különböző témákban.
Két ünnepi kötetben jelent meg két-két oldalon karácsonyi versem. Az egyik a Holnap Magazin jóvoltából Hósapkás hajnalok címmel, a másik Neo-Transzilvanista Irodalmi Páholy kiadásában Karácsonyi Meglepetés címmel.

Idén ezzel a hét könyvvel zártam az évet, ezen felül elnyertem a Tollal.hu Szerelmesek voltunk című pályázatának 2. helyezett könyvnyereményét. (olvasható ide kattintva! )
A Silver Bell által kiírt Boldogság-történetíró pályázatán a tiszteletbeli 1. helyezést valamint szintén Silver Bell Házalók kíméljenek című irodalmi pályázatának tiszteletbeli 3. helyezését.

Természetesen voltak nem nyertes pályázataim is, amelyeket nem kudarcnak éltem meg, hanem tapasztalat gyűjtésnek.
Jelenleg is vannak folyamatban lévő pályázatok, melyeknek eredményét már csak a következő évben fogok megtudni. Reményekkel telve izgatottan várom mit hoz 2013 számomra. Idén elindult valami, remélem következő évben folytatódni fog!


BUÉK 2013!

     

              




                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése