2012. december 17., hétfő


Kedves Blogolvasók!

Ha most beszélnem kellene erről az érzésről azt mondanám nehezen önthető szavakba. Leírva mégis számomra mindez könnyebben megy.
Megérkezett Angel az első kisregényem nyomtatott kiadása. Ahogy kibontottam a dobozt, és a könyveket megszabadítottam a papírtól ami óvta hosszú útja alatt, amit Debrecenből Budapestig megtett.
Izgatott voltam, mint egy kis gyermek miközben kibontja a karácsonyi ajándékot. A kezembe vettem, a borító csillogva tükröződött a szememben és alig tudtam elhinni, hogy mindez igaz. A történet első oldalára lapozva egy pillanatra ismerős érzés támadt bennem. Annak a pillanatnak az emléke amikor az első mondatok megfogalmazódtak bennem. Csodálatos volt, minden azzal a pár mondattal kezdődött. Az események elindultak bennem, és már nem is volt megállás. Szükség volt közben néhány biztató szóra, ezért az első néhány oldal után megkértem egy kedves barátnőm a nyaralásunk alatt, hogy olvasson bele. Szavai nagy hatással voltak rám, köszönöm ezúton neki, mert ezzel erőt adott a folytatáshoz. Akinek még hatalmas köszönettel tartozom az egy másik kedves barátnőm akinek a hihetetlen lelkesedése miatt befejeztem, és megalkottam a történet "fordított" verzióját. ( Remélem azok akiknek nem volt idejük elolvasni még a regényt nem veszik magukra, az ő elismerésükre, biztatásukra eztán számítok! Ám ennyi jár Krisztinek és Adrinak akiknek még egyszer köszönöm! )
Szerencsés vagyok, tudom jól. Rátaláltam az útra ahol büszkén sétálhatok tovább. Olyan emberekkel vagyok körülvéve akik értékelnek, és támogatnak fejlődésemben. Ők azok akik megerősítenek abban, hogy haladjak tovább, mert ez az én utam. Köszönet érte mindenkinek!


A legszebb ajándék!

A Gaudium kórus 2012.12.16.-án kora este tartotta meg karácsonyi évadzáróját. Erre az eseményre kórustársunk Némethné Tarcza Zsófia felkért, hogy egy ismert angol szövegű karácsonyi dalra írjak magyar szöveget. Az ötletet nagy örömmel fogadtam, és felbuzdulva egy 6 versszakos dalszöveget írtam. Kisfiam megtanulta hozzá a zongora kíséretet így teljes volt a meglepetés.
Nem hittem volna, hogy a karvezetőnknek szánt meglepetés végül számomra lett igazi ajándék. Az én lelkem kapott egy akkora ajándékot amekkorát semmilyen kézzel fogható dolog nem adhat. Ahogy gyönyörű énekükkel zengték a szavakat, melyek az én fejemből pattantak ki, és ehhez még a fiam zongorázott. Megható volt! Köszönöm a dalos társaimnak, ezt a felejthetetlen élményt!

Rövid beszámolómként az alábbi verset szánom a 2012.12.16. Szerető szívek antológia könyvbemutatójáról. A könyvbe pályázat útján kerültem be életem első erotikus novellájával melynek címe A zongora érzéki dallamán. 



Író találkozó emlékére!

Szerető szívek című könyv szerzői 
Egy újabb boldog írói pillanat,
Ragyogta be fényesen napomat,
Mosolygó arcok, csillogó szemek,
Izgatott rezgés, boldog tekintetek.

Nekem ez volt az álmom, a vágyam,
Hogy szavaim olvassák széles-e világban,
S most boldogság könnyei folynak az arcomon,
Papírra vetettem minden gondolatom.

Te aki olvasod lelkem rezdüléseit,
Ne takard előlem szíved érzéseid,
Hagyd felfedezni, hogyan éled át,
A szavaimon keresztül megannyi csodát.

Néhány kedves szó, és aláírás
Csodálatos helyen találtam magam,
Olyan körbe, hova mindig is tartoztam,
Köszönöm a mosolyt, a kedves szavakat,
Alkotni, írni számomra a legszebb feladat.

A találkozások mindig céllal vannak,
Szívünkben örökre fontosak maradnak,
Semmi nem lehet a véletlen műve, tudom,
Amit kap a lelkem, nyitottan fogadom.





A Szerető szívek című erotikus antológia megrendelhető e-book és nyomtatott formában az E-book könyvház és kiadó weboldalán itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése