2013. február 24., vasárnap

Kedves Blogolvasó!

Az álmok lassan valóra válnak, és ha valóra válnak mindig új álmok születnek. Még nem számoltam be arról, hogy januárban jelentkeztem a David Arts Irodalmi Műhely pályázatára. Műveim elbírálásra és lektorálásra kerültek, tíz művemből hat nyertes vers kerülhet be az antológiába. A műhely vezetője Putnoki A.Dávid meghívott tagnak, így már több alkalommal részt vettem műhely találkozón. Nagyon sokat tanulok minden alkalommal. Szerencsés találkozás volt ennek a pályázatnak a megtalálása, a fejlődésem tekintetében is.
A David Arts Irodalmi műhely korábbi nevén Lirikusok Irodalmi műhely oldalán ide kattintva találhatod meg az életrajzom, és egy új verset rólam, melyet Putnoki A. Dávid lektorál.

A következő örömöm magamnak köszönhetem, mert amióta komolyabban keresgélek pályázatokat szerettem volna egy saját pályázatfigyelő oldalt létrehozni. Az elmúlt héten ezt meg is tettem. Egy hét alatt 100 oldalmegnyitás történt az oldalon, tehát van értelme. Az oldalra ide kattintva is eljuthatsz!

Még egy pozitív élményem van! Az oldalam hamarosan fél éves lesz, és már nagyon kicsi hiányzik az 1000 oldallátogatottsághoz!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése