2013. február 6., szerda

 
Kedves Blogolvasók! 



 Itt a farsang áll a bál! Nemrég indultam egy farsangi pályázaton amit a Pier.hu hirdetett meg, hamarosan meglesz az eredmény is. Addig se maradjunk farsangi vers nélkül közzéteszem itt a verset amit kicsi lányom kérésére írtam neki és a barátainak.





Boszi tanya

Kori boszi vagyok, seprűnyélen jöttem,
Hosszú sötét út van már én mögöttem,
Vasorrom nem semmi, kócos lett a hajam,
Ahogy a seprűmön a hozzátok nyargaltam.

Kami cicus vagyok, a boszik macskája,
Soha nem nyávogok hiába,
Elvarázsolt hangom miatt, mint egy egér,
Nyávogás helyett inkább cincogok a tejért.

Nóri boszi az én nevem,
Varázsol a szemüvegem,
Ha rosszat szóltok, körbe pillantok,
S mindenkit békává varázsolok.

Virág cica a csapat egyik legfontosabb tagja,
Retteg tőlem apraja és nagyja,
Mert arra balszerencsét hozok,
Aki előtt sietve átszaladok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése