2013. február 13., szerda

Kedves Blogolvasó!

Bálint nap avagy a külföldről betelepült Valentin nap környékén az egyház közösségek a házasság hetével szeretnék népszerűsíteni a házasság intézményét. Erről idén hallottam először és arra gondoltam igazán van mit ünnepelni. Ajándékként pedig "tollat ragadtam", na jó billentyűzetet csapkodtam, és megírtam ezt a verset, szeretettel férjemnek:



A házasok hete alkalmából

Sokszínű lelkem csak egy ember érti,
Ő az ki minden érzésemet érzi,
Ha könny van a szememben nem kérdez,
Csak megfogja kezem, és velem együtt érez.

Ő a testvérem ha kell, s együtt nevet velem,
A legjobb barátom, ha elvesztem a fejem,
A szeretőm, ha kettesben maradunk,
S a férjem, kivel a hosszú úton együtt haladunk.

A sors küldte őt nekem, ifjú voltam nagyon,
Mellette felnőttem, s ő is jól tudom,
Hosszú göröngyös sövényen jöttünk kézen fogva,
Szerelem, szeretet köteléke szívünk összefonja.

Köszönettel tartozom, hogy elvisel engem,
Mindazért mit mellette eddig elérhettem,
Hogy megmutatta nekem, boldog az élet,
Hogy amire vágytam, minden enyém lett!

Nem vagyok tökéletes, de ő elfogadott engem,
Mellette igazán értékes lehettem,
S vigyáz rám, könnyebb így az élet,
Míg a kezét fogom, semmitől sem félek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése