2013. február 10., vasárnap




Kedves Blogolvasó!

Talán nem szokás a saját szülinapunkat "reklámozni" (pár év múlva már nem is fogom!) ám ma reggel a facebook-on egy gyönyörű kép és hozzá egy remek idézet fogadott ami mindenképp szeretnék megosztani itt is!

"A jó írók attól jó írók, hogy érdekes a személyiségük. Lehet, hogy részegesek, drogoznak vagy kibírhatatlanok, de egy mindegyikre igaz: különleges személyiségük van. Másként hogyan tudnának ennyire érzékenyek lenni a világra?"





/Köszönöm szépen Évinek ezt a kis meglepit!/



Ezen a napon kicsit elgondolkodik az ember, hogy hol tart, jó úton jár-e. Álmokról, vágyakról. Múltról, jelenről jövőről..

Messziről jöttem

Messziről jöttem...
a rögös út a talpam alatt kopott,
Gyémánt porként hullott rám az idő,
Miként súlya gyarapodott,
én is felnőtt lettem.

Messziről jöttem...
sírva születtem, de múltak az évek,
S egyre jobb lett minden,
Körém gyűlt oly sok jó lélek,
Az életet talán...
Tőlük látom szépnek.

Messziről jöttem...
Semmim sem volt, üresen érkeztem,
Csak szeretetre vágytam, 
S végül ember lettem,
Gyermeki lényemet őrzöm,
Titkos fényben.

Messziről jöttem...
De ma megint az én napom jött el,
Oly sok az ajándék, mi aranyban mérhető,
Körbe nézek, család, testvér,barát,
Nekem mindenem megvan,
Sírok, s írok, mert így vagyok önmagam!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése