2014. április 23., szerda

Költészet napján a tárnoki könyvtárban


Az elmúlt évhez hasonlóan idén is meghívást kaptam a Tárnoki Lokálpatriótáktól, hogy részt vegyek a könyvtárban rendezett Költészet napi megemlékezésre. A rendezvényen Magyar Attila tárnoki poéta is részt vett, egy gyönyörű saját verssel készült. A rendezvény különlegessége az volt, hogy az általános iskola versmondó versenyének szereplői is verset mondhattak. A sok szülő és hozzátartozó megtöltötte a könyvtár termét. A műsor ezáltal igazán színesre sikerült. A végzet asszonya című versem olvastam fel.




József Attila születésnapján 1964 óta azaz 40 éve ünnepelt költészet napját méltó módon ünnepelte meg közösségünk. A gyerekek és a felnőttek egyaránt jól érezték magukat. A könyvtár egy-egy oklevéllel jutalmazta a szereplők részvételét, ami mindannyiunknak szép emlék marad. Meglepetésekből sem volt hiány, mert egy gyönyörű csokorral köszönték meg, hogy elfogadtam a meghívást. Én sem érkeztem üres kézzel. Saját regényemen az Angelen kívül három antológiát is vittem könyvtárunknak, így a műveimet már olvashatják a helyi könyvtárban is.

A Tárnokhír Online weboldalon is olvasható a versem, és a rendezvényről írt cikk ide kattintva olvasható!

Halmainé Toth Gabriella könyvtáros vette át a könyvtárnak szánt könyveket



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése