2015. október 28., szerda

Enigmák 5. antológia - új megjelenés

Ma kaptam kézhez az Enigmák 5. antológiát, melyben a Véget vetettem című versem olvasható. Az antológia sorozat első két kötetében már szerepeltem korábban, és idén újra sikeresen pályáztam. A kötet idén szűkösebbre sikerült. Számomra több ismerős szerző is szerepel a kötetben. Az Ars Poetica Versklub tagjai közül Doktor Virág Hiányérzetek című alkotása is megjelent a kötetben.   

Véget vetettem

Zöld kertre vágyom, hogy lelkem
felfrissülve új életre keljen,
elvetem a magot, s nézem, ahogy kikel,
ahogy az új érzés a lelkem telíti el.

Egy vonalat húztam múlt és jelen között,
csomagolt a bánat, és végleg elköltözött,
az új érzések, melyek rügybe pattantak,
értelmet adnak, minden új napnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése