2016. április 8., péntek

A Vers és prózamondó verseny zsűrijében



Egy csodálatos lehetőséget kaptam, aminek nagyon örültem. Felkérést kaptam, hogy zsűritag legyek a II. Rákóczi Ferenc Sortiskolai Általános Iskola Vers és prózamondó versenyén 2016. április 6.-án.
A lányom is ebbe az iskolába jár, azonban ő már felső tagozatos, a versenyen az alsós diákok vehettek részt.
Izgalommal léptem a terembe, amit a alkalomhoz illően szépen feldíszítettek korábban. Egy idézet várt bennünket, a paravánon, ami tökéletesen megragadta a lényeget: "A vers, a mese ajándék, annak is aki mondja, s annak is aki hallgatja!" A napsütéses tavaszi hangulat beszűrődött, a gyerekek várták a lehetőséget, hogy elmondhassák megtanult verseiket. Mindenki olyan alkotást választott ami nem volt tananyag. Az osztályok sorban következtek. Az elsősök egy kicsit rövidebb verset választottak, de nagyon nehéz dolgunk volt a pontozásban, mert már arra is maximális pontszámot adtam volna szívem szerint, hogy ennyi idősen bátran kiálltak, és mosolygósan elmondtak egy verset. 
Több osztályban holtverseny alakult ki a végleges pontszámok alapján. A verseny résztvevői meghívást kaptak a Költészet napi rendezvényre, melyet 2016.04.11.-én 18 órától tart a Tárnoki Művelődési ház és Könyvtár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése