2015. június 11., csütörtök

Tanári búcsúztató

Végre megoszthatom mindenkivel, mivel ez egy meglepetés volt, ezért eddig titokban kellett tartanom!
Fiam Dominik ballagása előtt tanári búcsúztatót szervezett az osztálya, felkérést kaptam tőlük, hogy az általunk megfogalmazott tanári jellemzéseket foglaljam egy-egy versbe. Összesen 25 verset írtam, minden tanár és tanárnő aki a nyolc év alatt foglalkozott velük kapott egy  oklevelet, amelyen a róluk szóló vers szerepelt. Igazi kihívást jelentett, mivel volt akiről nem volt túl sok információm a gyerekektől, így vagy nyomoznom kellett, vagy magamtól hozzátenni amit tudok. Némelyik jellemzést egy picit szépítettem is...


A zárt körű búcsúztatóra 2015 június 11.-én került sor, amire én is elmehettem, sőt köszöntöttem a tanárokat és felkonferáltam a gyerekek műsorát. Minden gyerek felolvasott egy verset az általa jellemzett tanárról. Nem csupán számomra volt hatalmas élmény. Tanáraink nevettek a vicces részeken, és könnyeztek a meghatottságtól. Életre szóló élmény volt mindannyiunknak!





Dominik fiam nevében írt versem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése